مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-14اقتصادي

ردیابی بیش از 35 درصد کالاهای مفقودی و سرقتی 


مدیر توسعه تجاری یک شرکت دانش بنیان با اشاره به ساخت و توسعه سامانه ردیابی کالای الکترونیک در این شرکت، گفت: با استفاده از این سامانه بیش از 35 درصد کالاهای الکترونیکی مفقودی و سرقتی ردیابی شدند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر توسعه تجاری یک شرکت دانش بنیان با اشاره به ساخت و توسعه سامانه ردیابی کالای الکترونیک در این شرکت، گفت: با استفاده از این سامانه بیش از 35 درصد کالاهای الکترونیکی مفقودی و سرقتی ردیابی شدند.

بهروز فتح آبادی در گفت وگو با ایسنا در خصوص روند ایجاد سامانه ردیابی کالای الکترونیک، اظهار کرد: روند کاری ما با رویداد استارتاپ ویکند آغاز شد که در این رویداد استارتاپ های برتر شناخته شدیم و سپس تیم سازی را با چهار نیرو آغاز و در حال حاضر 40 کارمند در این شرکت مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: این شرکت دانش بنیان فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرد و از همان سال جزء مراکز رشد مقدماتی پارک علم و فناوری خراسان شدیم و سپس حوزه کاری خود را توسعه داده و وارد امور موسسات شدیم.

فتح آبادی تصریح کرد: همیاب 24 نخستین سامانه استعلام و ردیابی تلفن های همراه، تبلت ها و لپ تاپ های سرقتی و مفقودی در کشور است که با ارائه قابلیت استعلام رجیستری گوشی و استعلام سرقت گوشی ها، تبلت ها و لپ تاپ ها گامی موثر در راستای پیشگیری از وقوع جرم در حوزه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردیابی بیش از 35 درصد کالاهای مفقودی و سرقتی 

ردیابی بیش از 35 درصد کالاهای مفقودی و سرقتی